Întrebări frecvente

CUM STIU CA ATI PRIMIT COMANDA MEA?

Dupa efectuarea achizitiei, veti primi un e-mail de confirmare. In baza metodei de plata, comanda dumneavoastra va fi procesata si veti primi informatii despre starea comenzii. Comanda va fi acceptata si trimisa dupa ce cardul de credit si informatiile dumneavoastra au fost aprobate si verificate.

 

POT ANULA COMANDA?

Acceptam fara nici un impediment anularea, din orice motiv, pana in momentul in care comanda dumneavoastra a fost procesata de magazin. Dupa aceea, nu mai puteti sa anulati comanda, dar puteti sa o returnati daca doriti. Pentru instructiuni despre cum sa faceti acest lucru, consultati Politica noastra privind returnarile.

 

CAND IMI VA FI INCASATA PLATA?

Cand alegeti sa platiti prin transfer electronic, vom avea nevoie de o confirmare de la banca si apoi va putem trimite comanda.

Daca alegeti plata in numerar, la livrare (numai pentru Romania), veti plati atunci cand primiti pachetul.

 

SUNT DIFERENTE INTRE IMAGINILE AFISATE PE WEBSITE SI MODUL IN CARE ARATA BIJUTERIA  IN  REALITATE?

Da, pot exista mici diferente intre ceea ce clientul vede pe site si bijuteria efectiva. Imaginile afisate sunt prototipurile. Fiecare bijuterie depinde si de alti factori: marimea comandata de catre client, materialul cat si alte solicitari.